Något underskattat

Ingen träning idag heller, bara en promenad efter jobbet till biblioteket och lånade en ny bok sen bort till Maxi och köpa halstabletter till min sjuke man där hemma som ligger i sängen och spelar candy crush. Stackars honom! Trodde faktiskt att han skulle klara sig men när man tror att allt näst intill är över så bryter det ut. Han har trots allt kunnat vara på jobbet och så det är ju bra!
 
 
 
 
Ligger här och lyssnar på musik - dansband! Jag vet att det låter sjukt, men vad glad man blir av den musiken. Lyssnade ju jämt på det förut, men nu var det så galet längesen. Ibland glömmer man bort vad musik kan få en att må bra, på bättre humör genom att minnas fina saker; tex alla goa danskvällar man haft! På onsdag börjar Fröjden, dubbla band och ingen paus. Vet inte om jag ska gå men man blir ju sugen! Får väl se om min hals och vädret tillåter....Kanske får bära eller brista :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0