Go helg!

Ovanligt med en helg utan planer, utan packade väskor och farande i bilen hit och dit. Men så skönt att bara vara hemma en helg, inte tänka på vad klockan är, sova tills man vaknar av sig självt på morgonen, äta sena frukostar, ta dagen som den kommer helt enkelt! 

Jag har hunnit med massor i helgen, tuffaste spinningpasset med tabataintervaller och ny body pump-release = maximal utmaning för kroppen. Hunnit tvätta och städa. Se massa fotbollsmatcher från VM. Handlat. Lagat kanonmiddag. Myst i soffan. Druckit gott vin och ätit jordgubbar. Frisbeegolfrunda. En stund i solen på en brygga med fötterna i vattnet. Köpt dansskor. Tittat på mysig romantisk film. Ja massor har jag gjort! Konstaterar också att en helg går väldigt fort, redan måndag imorgon och det innebär att man ska tillbaka till kontoret. Även att jag tycker att det är roligt måste jag erkänna att det svider när alla pratar om semestrar hit och dit. Jag vill ju med ha semester... Men men, sånt är livet. Dags att söka studiebidrag igen fick jag brev om, ja det är la bara göra´t! Snart är väl hösten här ändå....







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0