En lång dag!

Phu! Jobbade som vanligt idag och tyckte det flöt på bra, hade bara lite kvar att göra innan jag skulle bege mig hemåt och då går allt åt skogen! Kunder som inte skriver vilka fakturor de betalar, underlag som försvinner från banken och man får släpa fram från någon typ av support...ja listan kan göras lång. Slutade med att jag fick ge upp mina bokningar, boka hälften och lämna hälften tills imon. Klockan 18:10 stämplade jag ut och lämnade bygget bakom mig. Tänkte att träning och mat väntade på mig men istället blev det "bio" Falks grav på stadsbiblioteket med svärmor och Kalle. :) Hoppas att morgondagen blir en bättre dag! Nu däckar jag i sängen, godnatt! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0