v 4

Så gick starten för en ny vecka av stapeln... Jobbade ett antal timmar i helgen, och när jag skulle gå hem i söndags fick jag veta att jag skulle hoppa in och jobba även måndag. Jag som hade planerat att göra massa annat, ringa runt och fråga om praktik bland annat. Men kan ju inte tacka nej till jobb och pengar. 
 
Och i måndags på jobbet fick jag veta att jag skulle jobba även tisdag... Haha ingen rast, ingen ro! Men sånt är livet. Snart ska jag ju på skidsemester :) Och när jag kommer hem därifrån kommer jag vara glad att jag jobbat så mycket.
 
Träffade finaste Martina också, satt ner och tog en fika och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var ju så galet längesen men trots det kändes det bra emellan oss, vi är ju ganska likasinnade ändå. Hon ska ut på stora äventyr och jag är sååå glad för hennes skull! Nu har vi bestämt att vi definitivt ska ses oftare! Skärpning på oss!
Till fikat åt jag årets första semla, helt underbart gott! Därefter körde jag bodyattack! Woho!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0