Jobba äta sova skola träna

Så ser mitt liv ut för tillfället. Ja dötrist faktiskt men sant. Inte för att jag tror andras ser mycke olikt ut som är i min situation men men, man får göra det bästa utav det. Just nu trivs jag rätt bra i den cykeln, jag ET vad jag ska göra och vad som kommer att hända, har kontroll liksom. Imorgon är det onsdag vilket innebär skola igen! Nu kurs med inriktning mot löneadministration, ska bli kul! Längtar till helgen också, då blir det planering av skidresa och en åktur på carvingskidorna, första gången för i år! Som jag längtar! 

Haha jag bjuder på denna då! Bara för att ni ska se (föreställa er) hur snygg jag kommer va i backen... ;) jag kommer iallafall synas i snöröken! :) wohooo! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0