Har lyst med min frånvaro

Har prioriterat annat om man säger så... Tentaplugg. Imon fredag gäller det! Än så länge känns det bra, men det kan snabbt ändra sig då jag får tentan framför mig! Hoppas innerligt att jag kommer klara den. Mest nervös är jag nog ändå för den praktiska delen, att få det att stämma i bokföringsprogrammet och allt. Vad gör jag om det inte stämmer?!?! PANIK bryter ut! Nej men jag får ta det lugnt och sansat, systematiskt lägga in allt eftersom och tänka till lite extra. Det är lätt värt att det får ta lite längre tid än vanligt. Jaja vi får väl se imon hur det känns. Kan gå hela vägen likväl som det kan gå åt skogen. Håller mina tummar och tår för att det ska gå bra!
 
Har för övrigt hittat tillbaka till nordic wellness med gym och gruppträning efter en och en halv månad på crossfitgymmet. Därifrån tar jag med mig övningar och kör crossfit på gymmet en gång ibland. Denna vekcan har det blivit både body attack, body combat och ett eget kombinerat crossfitpass. Träningsvärk halleluja! 
 
Är också supertaggad inför den kommande skidresan, vill åka nu nu nu. Dock är det typ svinigt kallt där uppe just nu, så det får gärna hinna stiga några grader tills vi ska dit. Men sjuuukt galet vad jag längtar. 
 
Och så har vi fått i ordning köket. Endast kaklet kvar, så efter det kommer det ett par bilder kanske :) Detta innebär att vi kan laga mat igen!!! Och baka!!! Idag testade jag lite energibars tillexempel. 
 
Nu är det dags att lägga sig, läsa igenom allt inför tentan imon och sen sova, och vänta in den stundande snöstormen som det talas om.


Kommentarer
Lisa

Lycka till! Det kommer gå jätte bra!

2014-01-17 @ 17:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0