Uppdate



En snabb uppdate! Veckan har varit fullständigt galen, massor att göra i skolan och bara till att fortsätta plugga när man kommit hem :( Svårt, mycket information och massa formler och uträkningar hit och dit. Finansiering och kalkylering är inte den roligaste kursen kan jag ju medge... Så har alltså inte hunnit med så mycket mer i veckan. 

Imon lämnar vi hemmet för ett litet tag. Äntligen dags för SKIDSEMESTER! Helt otroligt! Har redan packat bilen ganska full och tidigt imonbitti ger vi oss av, påvägen uppåt i landet möter i upp systrarna med flera och tillsammans jobbar vi oss norr ut, ska bli så kul! Samtidigt vet jag att jag måste ligga i med plugget... Jaja det får gå, det måste gå! Hejsvejs nu ska jag sova, som sagt klockan ringer okristlig tid imon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0