Lång resa blir längre

Åkte från skolan glad och nöjd att allt hade gått bra! Gott flyt! Men inte så länge till... Jag blir fruktansvärt trött på bussen och slumrar till en liten stund. Vilket inte är ovanligt. Vaknar till när bussen kör över kullerstenen på torget i Aneby OCH somnar om! Vaknar upp yr och förvirrad och ser att bussen svänger av mot Eksjö. Grattis Emelie! Japp, det var bara snällt åka med till Eksjö och därifrån ta bussen till Nässjö och pendeln upp till Jönköping. 17:30 var jag hemma. Gissa om jag är sur på mig själv? Så typiskt mig! Inte nog med att jag hoppar på fel buss åt fel håll en gång i tiden, nu somnar jag och åker fel! Hur ska detta sluta?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0