Familj och hela tjocka släkten

Har varit en riktigt bra helg! 

Lördagen började med tenta 9:30 och jag har aldrig varit så nervös innan, men jag svarade på alla frågor och lyckades göra uträkningar på alla uppgifter så det kändes iallafall bra den om det är rätt är inte jag person att döma! Därefter mötte jag upp Kalle på stan som suttit på ett kafé och väntat på mig undertiden (gulleplutt) och vi strosade runt i lite butiker. Sen satte vi oss i bilen hemåt Eksjö och Svallarp där far väntade med middag! Tvättade bilen och sen kom resten av familjen och kvällen bestod av pizzabak, tårta sång och gratulationer för käraste Sofia! 

Sötaste bilden i helgen! Isabell som bakar pizzadeg :) 

Söndagen bjöd på släktkalas! Och typ alla i släkten kom, helt otroligt att femtio pers men familjer och barn kan sammanstråla och träffas, annars är det alltid någon som inte kan eller som har något annat inplanerat, men det var så roligt att träffa alla, kusinbarn och kusiner och alla! :) Det serverades massa gott fika, exotisk planka och tårta! Har dövat samvetet lite och var en runda på gymmet på kvällen också, lite axlar, triceps och biceps samt att löpbandet fick sig en omgång också! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0