Alldeles för länge sen

Ja på tok förlänge sen jag var här! Och har hunnit hända en hel del sen sist också. Dagarna har flutit på på Husqvarna, även om det är något segt ibland...Helgen kom precis då jag längade efter den som mest! En solig härlig helg som vi spenderade med familjen ute på landet, sådär underbart som det bara kan vara där. Avkopplande, fågelkvitter, vilda djur och fantastisk natur såhär på vårkanten. En dag med familjen kan verkligen ladda upp batterierna på nytt.
 
För att nämna något som hänt under dagarna:
 
Kan berätta att mamma och pappa har en rolig hund, Tindra som älskar att jaga såpbubblor...Enkelt sätt att rasta henne lite ;)
 
Galen bild jag tog!
 
Jag har under helgen hunnit bli hela 21 år. Ett åre äldre och ett år visare brukar man säga, men jag vet inte det.

 
Har snyggaste och coolaste systerdottern!
 
 
Ätit cheesecake och öppnat massa fina presenter! Har även hunnit storstäda bilen. VI var duktiga nog att både tvätta, vaxa och dammsuga innuti. Nöjda med helgen! :)
 
Men så säger det PANG! Så ligger man här sjuk, ont i halsen och förkyld. Sovit mig igenom de två första dagarna av veckan nu och räknar med att kunna gå till kontoret imorgon i alla fall.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0