Green friday

Sköna fredag! Redan här! Blir ju så när man bara går i skolan tre dagar i veckan. Och när man dessutom har väldigt roligt de där tre dagrarna. :) Igår tillexempel; grupparbete med Susanna, Elin, Stina och Ida, fenomenal affärsidé kom vi på och ska jobba vidare på den idag! 

Har dagen till ära gröna byxor, dels för att det är fredag och dels för att det skulle blir hyfsat väder och sisådär 20 grader varmt! Då får man ha gärna byxor tycker jag. :) 


I eftermiddag ska jag och min Karlie sätta oss i bilen och åka hem till min kära mor och far och spendera helgen där. Och busa med kattungarna en massa såklart! Åh så jag längtar efter dem! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0