Måndag

Ja som ni kan gissa var jag och systrarna i Ullared i helgen! Hade vart beredd på mängder med folk och svårt att komma fram, men jag tyckte det var rättså relativt lungt med folk ändå. Visst att det var mycket folk på sina ställen i butiken men inte så att man inte kom fram alls, har ju vart med om att det varit betydligt mycket mer. 

Vad jag köpte? Bland annat ett par skidglasögon inför den kommande skidsemestern :) Lite vantar, massa till hushållet såsom diskmedel, bakplåtspapper mm, lite kläder, ett par fina ljuslyktor både till jul och ett par till vanlig vardag, ny plånbok, ja ni vet en massa småsaker som man behöver (samt några man kanske inte behöver lika mycket). Hade tänkt köpa mer julklappar egentligen men så vart det tyvärr inte. Jättenöjd med dagen iallafall! 

Idag måndag blir det en stunds pluggande, städa i ordning lite i lägenheten och sen vart jag inringd på jobb ikväll 14-21, så min dag är späckad. 

Idag öser regnet ner, för en vecka sen sken solen och den underbara hösten tog ut sin rätt. Fick en helt otroligt fin bild med vackra kontraster som jag bjuder er på! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0