Kl tidigt på morgonen, onsdag

Tanke från tåget;

Eftersom jag inte får säga högt där jag sitter nu skriver jag av mig här! Precis nyss kliver det på en kille, ålder är svårt att säga men iallafall äldre än 18. På sig har man en svart mössa på sig. Som vilken svart mössa som helst, inga fel alls på den. OM INTE det hade stått finito på den. Fritt att tolkas men jag tolkar det som att han själv är ganska finito i huvet eller så... Elak tanke, lite därför jag inte kunde säga det till honom liksom.  Sådär det är vad jag sitter och tänker på såhär på morgonkvisten. PS han sitter dessutom framför mig! Hjälp! 


Kommentarer
lisa

hahahahahah!
Tur att du inte sa det höft, du kanske du hade varit ganska finito...
å andra sidan så håller jag med dig, hade jag fått tolka det hur jag ville så hade jag tolkat det så.. hihi..

2013-10-23 @ 22:42:15
URL: http://babicake.blogg.se
Anonym

högt*

2013-10-23 @ 22:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0