Festliga fredag

En fredag kan knappast bli bättre! Tentaglad! Åker hem tidigt och har massor av tid för mig själv innan sambon kommer hem. Så bestämmer mig för att göra efterrätt till kvällens middag. Kände för pannacotta. Eller för tre panacottor. Så gjorde alla tre fast i en och samma :) En randig helt enkelt! I botten vanilj, mitten hallon och överst choklad. För att skapa struktur gör jag små söta kaksmulor och smular över. Dekorerat med tempererad choklad :) 



Sen går jag och tränar armar och axlar. När jag kommer hem har Kalle middagen klar, fläskfilé och bacon i vitlökskrämig sås med pommes duschess och smörstekta grönsaker! Mums! En ska är säker; jag kommer sova gott inatt :) ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0