Torsdagen 14 november

I skolan. En värdelös dag, skulle endast skapa ett nytt företag  i Visma och lägga upp kunder, leverantörer och artiklar till reskontran. Dessutom lägga in en ingående balans. Jag blir så trött. Går upp tidigt och är i skolan i tid för att sitta där i cirka två timmar för att sedan få åka hem igen. Inte okej. Jag som hade laddat med mat och tålamod för att kunna ta mig an denna torsdagen med som brukar vara min hatdag. Imorgon är det iallafall fredag (igen!) och vi ska bara ha information om LIAn hela dagen, så ljuvligt att slippa släpa på datorn (och höra på föreläsaren Hans ocskå för den delen :)) 
 
Såhär ser en liten del av programmet ut som jag arbetar i.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0