Onsdagslyx!

Eftersom vi inte behövde komma till skolan idag heller passade jag på och städa och fixa en massa hemma och laga jättegod mat dessutom! Egengjorda köttbullar i tomatsås med pasta, det blev så gott! Bilder kommer sen.Var inte supersugen på någon träning heller efter två tuffa dagar i gymmet. Så skickade iväg ett litet sms till min kära och frågade om han var sugen på att åka till simhallen en sväng? SImma lite och därefter relaxa. Och så blev det! Massa bastu och bad, superskönt! Var med på två bastusittningar där de hällde på massa vatten som doftade av olika saker, luktade jättegott men var väääldigt varmt, men jag klagar inte, jag som älskar värme :) Känns som att det var nyttigt för kroppen i alla fall! Trötta och mosiga ramlade vi i säng med datorn och några avsnitt av Bron. Godnatt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0