Helgens bravadaer

Japp! Så var ännu en helg förbi! Tiden går så himla fort. Min helg har varit bra, hunnit med en massa olika grejer :)
 
Lördag: Jag skulle inte börja jobba förrän klockan 13 så hann ha mysig frukost på sängen med mitt hjärta och efter det åkte vi och handlade en massa god mat. Därefter hann jag även städa av lägenheten och förbereda inför söndagens besök av mina föräldrar. Kalle var snäll och skjutsade mig till jobbet och sen blev jag där ända tills 21 tillsammans med Julia :) Hem och kolla på de sista avsnitten av Bron, gick inte och lade mig förrän 00:45!!! Inte likt mig!
 
Söndag: Klockan ringde 6:30 och det bar av till jobbet för ett par timmars jobb. Därefter kom mina föräldrar och hälsade på mig och Kalle och vi var ute och åt jättegod trerätters middag på Aqua i stan, så himla mysigt! En finfin helg!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0