Dagen

* Ingen snö i Jkpg, men däremot regn. Paraplyt pajjar typ i vinden.
* Hinner inte mer än till Tenhult så är det vit fin snö på marken och i luften, och då inte tala om Nässjö, rena vinterlandet! Lite avis faktiskt.
* Föreläsning med gubben, arg som ett bi. Men löser uppgifterna i all ilska ändå.
* Strax innan avfärd från Tranås ser jag en kvinna i långkjol, eller ja kjolen slutar vid anklarna och strax där under tar skorna vid, men det blir en liten skiljsmässa som avslöjar bara ben, brrr det är kallt och vinter inte sommar! Men men, kvinnan var av storleken större så hon hade väl annat som värmde om man säger så...
* På bussen fanns säten som gick att fälla, stor tumme upp och fick mig på bättre humör.
* Väl hemma slänger jag i mig lite pwo i form av kvarg och banan och beger mig sedan till gymmet för rygg, mage och cardio.
* En och en halv timma senare var det duschen och sedan plugg som gällde. Lite kvällsmat också.
* Sängen väntar och ett godnattsamtal till Kalle.
* Fredag imon.
 
Tack för mig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0