Äntligen fredag!

Herregud! En vecka med blandat humör, ibland går jag glad från skolan för det känns som jag har fattat grejen men nästa dag går jag därifrån nästintill gråtande och full av frustration! Som en bergochdalbana. Idag fick vi iallafall balansen och resultaträkningen att äntligen stämma på alla håll och kanter (tror jag! Jag ska konntrolleäkna igen en annan dag...) så hjärtat känns lite lättare. Känns himla skönt att det är fredag, få vila huvudet lite och ta det lite lungt :) Fick dessutom skjuts hem till Jönköping från Tranås då Kalle och några grabbar från hans jobb gjorde ett kundbesök just där! Perfekt! Önskar alla en riktigt skön och slapp fredag, det ska jag definitivt ha, det är jag värd efter veckans slit. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0