Tjurkärring

Alltså åh vad jag stör mig på presoner som ställer sig ivägen, breder ut armar och ben över östra storgatan när man kommer och cyklar, sedan slänger de ur sig "här var det cykalbana ja" eller "du vet väl om att man inte får cykla här". Ja det är väl klart att jag vet att man egentligen inte får cykla på en gågata, men va tusan? Tror ni allvarligt att jag skulle köra på er och över er eller vad är det ni är rädda för? Jag cyklar inte ens fort genom stan och de gående får alltid företräde. Liksom hallå vad är grejen? Iband skulle jag bara vilja cykla på tjurkärringarna, vända cykeln och köra över en gång till och sedan säga "nämen oj, va du där, det såg jag inte!" 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0