Lördag

Idag har jag varit uppe sedan kvart i sex. Jobbat hela dagen fram till fyra. Sedan hem och klä om till byggkläder och ge sig ut i vårt förråd. Där har jag spenderat eftermiddagen och kvällen tillsammans med Karl och en sådan här såg som du kan se på bilden nedan. Med den har jag kapat massa långa brädor till korta små bitar som sedan stoppats i en kartong och som sedan ska köras hem till Mullsjö som ved :) Åh vad stor lägenheten kommer bli när vi bygger om, man ser verkligen ytorna nu när väggar och sånt rivs ner i utrymmet som ska byggas om. Längtar!



Kommentarer
Lisa

Du är fanimej en riktig karla kvinna! Haha! Sånt gillar jag! Fortsätt så emmieee :) <3

2013-03-24 @ 09:09:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0