Infall! Håll i dig Emelie!

Alltså det är inte klokt! Jag får sånt måste-gå-fram-och-knäcka-av-den-behov när det åker förbi en merca med ett sånt litet märke som sticker upp på motorhuven. En dag denna vecka tillexempel så var det ett övergångsställe jag passerade med cykeln och det stannade en merca och släppte fram mig. Åh vad jag bara ville ställa cykeln gå fram till bilen och bara ta ett grepp om den där lilla plastgrejen och knäcka till!!! Jag vet nämligen att den är plastig i kvaliteten och att den inte sitter helt fast, det går att rucka på den lite (ja jag har vart framme och BARA känt på den en gång). Måste vara opraktiskt att ha den där framme? Varje gång man ska tvätta och sopa bilen från snö lär man ju gå emot märket? Bättre då det är väck enligt mig!



Kommentarer
emma

HAHAHAHAHAHA, asså ååh jag dör.. jag kan verkligen känna igen mig! vissa saker bara vill man göra så det kliar ut i fingerspetsarna... ;)

2013-03-16 @ 12:57:26
URL: http://emmaoliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0