En vecka kvar

Idag är det exakt en vecka kvar till påsken! Ska bli skönt att få komma hem och träffa familjen lite granna med. Känns som att det var galet längesen. Innan dess blir det jobb hela helgen och ett par dagar till nästa vecka, sen är jag lite ledig igen :) Är återigen tacksam över att jag har ett schema som jag går på och kan planera efter, annars hade jag definitivt inte åkt hem över påsk då jag vart tvungen att jobba... 
 
 
Nu har jag vart ledig i dagarna två och ska jobba hela helgen. Känns alltid svintråkigt att jobba fredagskvällen och hela helgen. Å andra sidan är det inte speciellt roligt att behöva gå upp på en måndag efter helgen och jobba heller. Så hellre fredagskvällen då. Och ja, det är trist att jobba helger överhuvudtaget men som läget är nu kan jag inte välja på mycket annat. Det är bara till att se glad ut och bita ihop.Det är ett jobb och pengar får jag! Det är så jag tänker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0