Kan inte sova...

Jag börjar klockan sju imon och nu är klockan 23:45 typ. Inte alla okej. Det enda som är okej är att det är fredag imon då. Så här ligger jag och tänker:

1. För exakt ett år sedan satt jag och Lisa på ett plan ner till Rhodos. Vilken härlig vecka det var! Massa sol och bad och så kom vi hem precis lagom en dag innan studenten, brunbrända och fina! Underbart!

2. Blir det nån resa i år? Ja troligtvis en tillsammans med mina kära systrar och en tillsammans med min loverboy. Inte helt fel? Är i klippet nu och kanske bokar snart! Wiihoo! :)

3. Mina systrar. Vi har haft två fina dagar här i Jönköping tillsammans! Dans och sol, hann med en grillad korv eller två också. Livet är fint när jag är med dem ❤ Kärlek i allra högsta grad!

4. Björnholmens loge som blir nästa dansstopp. Redan på lördag faktiskt! Ska bli himla skoj att slå klackarna i tacken där, det var väldigt längesedan sist! Hoppas kvällen blir en riktig höjdare.

5. Hålet i väggen som min kära sambo plötsligt fick för sig att borra upp. Mycket mysko infall. Jaja, tur att han inte kom helt igenom, vad hade då hänt?!? Och vad kommer hända härnäst? Fult är det i alla fall.

6. Rosor i kruka är svårskötta. Ska man hålla dem hela tiden lite lätt fuktiga? Eller ska man vattna 3 gången i veckan? En gång i veckan? Supersvårt! Har ni tips så säg till tack!

7. Nytt i föreningen där vi bor är soppsortering. Brännbart? Vad och hur mycket är brännbart? Matavfall är jag kompis med vad det är, men brännbart? Okej att slänga mjölkpaket tillexempel? Eller crème fraîcheburken?

Ja så ligger jag här och tänker mitt i natten. Rättså många tankar... Ska väl försöka sova nu då. Godnatt med er ❤



Kommentarer
lisaa

hahahah. söta fina emelie.
åh, längtar tillbaka nu när jag tänker på det! Tänk att det redan gått ett år! helt sjuk!

2013-06-07 @ 20:43:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0