Trött

Idag ställde vi ingen klocka på fyra direkt! Nej idag tog vi sovmorgon, själv vaknade jag vid halv nio och ville gå upp, börja packa upp ulla-kassar och tvätta och städa i ordning i lägenheten så det känns bra till kommande vecka. Hästaveckan. Med många dagar och timmar på jobbet. Då vill man inte direkt ha tusen saker att göra hemma i lägenheten också... Då vill man fokusera på träning, mat och ledig tid då man bara kan vara. Har även bokat träning idag, men får se om jag orkar. Är ju inte utan att man är lite seg i ben och fötter idag om man säger så. Får se hur jag känner framåt kvällningen.
 
Bästa köpet i Ullared var nog... Fina fönsterlampor, superfina rosa ugnsformar i olika storlekar (i samma serie har jag även små rosa hjärtan!) och massa massa mer saker! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0