Ta hand om dig

Lisa ska till andra sidan jorden. Hon kommer upptäcka, skratta, kanske också gråta en skvätt. Vara med om massa äventyr, lyckas och kanske misslyckas. Men en sak är säker; hon kommer komma hem starkare och mer säker i sig själv. NÄR hon kommer hem vet ingen.

Hur länge (eller kort) det än blir kommer jag sakna henne mycket! Kära vännen, så långt borta! Trots detta vill jag önska henne all lycka till som finns, jag ska tänka på henne varje dag, undra om hon inte befinner sig i vattnet på en bräda med solen i ansiktet. Åh ta vara på dig och var rädd om dig. Love you Lisa!



Kommentarer
lisa

klart jag kommer gråta!! speciellt för att ja kommer sakna dig så himla mycket! :(((
Men jag ska också ha så himla roligt, och jag kommer tänka på dig/er här hemma varje dag.
Tack för i torsdags, så himla fin äru.
nästa gång är det våran tur att dra någonstans!
i love u, min emelie.

2013-01-12 @ 13:59:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0