Resultat

Tjejkväll på Intersport. Precis som förra året tränade jag body attack innan, duschade och åkte upp till A6. Där var det framplockat massa kläder, en scen där de visade modevisning av träningskläder samt nya kommande passet GRiT :) DET kommer bli grymt!

På plats fanns också de personliga tränarna och tanitavågarna :) Jag gjorde en vägning förra året och var ju tvungen att göra en detta året med! Var lite rädd för att för att resultaten inte skulle vara lika bra. Jag trodde att jag 1) gått upp i vikt. 2) tappat muskelmassa. 3) ökat i fettprocent. Men hör och häpna, inget utav det, nej istället hade jag tappat ett par kilo, behållt muskelmassa och minskat min fettprocent. Det i innebär alltså att jag lyckats hålla kroppen i form trots stora förändringar i livet under årets gång! Det är det bästa med resultat, då de är positiva!



Kommentarer
Jenny

Kul gumman! :)
Eyyyy, varför svarar du inte på mitt sms? eller har jag fel nr? (Har två olika)

2013-01-29 @ 10:09:02
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0