Dans

Shit! Igår var jag i parken och dansade. Och det var längesedan kan ajg meddela...För längesedan! Det kändes i kroppen att den inte var van vid detta, eller i alla fall att det var ett tag sedan. Hur som helst så åkte vi först till ett par som bodde uppe på Egna hem i ett jättefint hus, såååå mysigt var det! Där åt vi tacos ihop och sedan tog vi sällskap ner till parken och dansade hela kvällen. Första danserna var jag lite stel och nervös, skulle man komma ihåg stegen liksom? Men efter en halvtimme en timme så var det som vanligt, då kunde man släppa loss och showa precis som innan. Så himla gött, träffa alla människor (både gamla och nya) och jag lovade mig själv och de andra att nu ska det inte gå lika lång mellan dansgångerna. Det är ju sjukt bra träning också :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0