Ledig i dagarna två

Så skönt och va lite ledig, trots att vädret inte vart toppen. Förutom idag då, för då har jag pressat lite i solen, så gött så!

Igår va jag i Gränna och hälsade på fina Lisa som kommit hem från sina äventyr på andra sidan jorden, underbart att se och träffa henne igen :) Love ❤

Idag har jag som sagt vart i solen en hel del... Därefter blev det träning, härliga dubbelpass bestående av bodyattack och cx :) Finfint! När jag va påväg hem mötte jag Kalle, påväg till gymmet. Då ändrade vi riktning och tog ett varv runt Rocken tillsammans :) Hemma blev det tillagning av apelsinkyckling och bulgur!



Kommentarer
lisaa

så mysigt att ses igen! å tänk vad vi ska hitta på i sommar! :)

2013-04-26 @ 17:30:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0