Tisdag 18 september

Klev upp redan halv sju, äta frulle och cykla till ålderdomshemmet. Fick hoppa in och vikariera idag. Allt var som vanligt och inga större förändringar. På eftermiddagen dök skönaste Sofia upp men också Damir! Så kul att se dem igen :) 
 
Efter jobbet och ändå påväg hem tittade jag in på Sortlife en stund, gick lös lite i gymmet innan det bar av hem. Underbart att ha gymmet påvägen. Eller för den delen fyra minuter bort...Lyxigt!
 
Nu har jag hittat soffan och den tjockaste filten vi har, klickat mig in på Cambro och lite föreläsningar och gottit. Okej att plugga inte är det roligaste som finns, men ta mig tusan mycket bättre när det är någat man är intresserad av. Sedan att det är typ miljoner massa kemiska begrepp som jag inte fattar ett smack av får jag helt enkelt stå ut med. Förhoppningsvis klarnar allt och jag fixar det i slutändan i alla fall. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0