Herregud!

 
 
Alltså kära nån, vilken liten nippertippa. Sådana människor kan jag bara inte med! Städar vi har totalt lagt ner minst 5 timmar på att bara gno och putsa på lägenheten, innan dess visningsstädat i två omgångar - det ÄR rent. Ändå går hon runt i lägenheten med sitt lilla finger, eller nej hon har en liten kritvit duk hon går och drar med, och hittar några dammkorn att klaga på. USCH! 
 
"Det här var det värsta jag sett!"
"Jag vill inte leva i din lort."
"Det ska vara KLINISKT rent"
"Asså, jag kan inte flytta in i lägenheten som den är nu!"
 
Den där lilla damen kan ta sig i röven. Hade inte spelar någon roll om hon så stod bredvid och pekade på fläckarna och vi skulle putsa, det skulle ändå vara smutsigt. Jag är så bitter på henne att jag skulle kunna spy över henne. Vilka människor det finns alltså. Usch fy och blä.


Kommentarer
emma

visa combat slagen, så passar hon sej nog :D

2012-09-17 @ 18:38:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0