pms



Tjursöndag. Hatar när det blir såhär, varför ska man bli tjurig och svår att ha att göra med precis innan mens? Inte nog med att vi måste stå ut med att ha mens några dagar i månaden, nej då ska man vara tjurig innan, efter och under tiden också. Det är fan som att ha mens hela månaden ju! Dagar som denna har jag inte lust med någonting, vill helst bara vara i ensamhet och tystnad. Blir inte lättare när killen tjatar om allt och inget. Ska vi laga mat? Ska vi gå ut och gå? Ska vi hit och ska vi dit? NEJ JAG VILL INTE NÅGONTING! FATTA?! Jag menar ju inte något illa med det jag säger, men jag kan inte rå för att det blir i ett tjurigt tonläge eller att jag uppfattas som väldigt konstig. Gah blir skogstokig! Livet är så orättvist ibland.


Kommentarer
Jenny

haha, jag vet vad du menar vännen min ;) fredrik har det inte lätt alla gånger.. men det är sånt dem får stå ut med!

2012-10-29 @ 19:13:45
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se
liss

hahah gumman! i'm on your side!
Inte nog med det så får man ett jävla söt sug! (iaf jag, värre än det jag redan har)

2012-11-01 @ 20:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0