Surdag

Är tjurig. Och kan inte rå för det, bara är så, PUNKT! Var på jobbet idag och där måste jag anstränga mig för att vara glad och trevlig. Men när jag kommer hem spricker allt. För det första så har han inte dragit upp rullgardinen i sovrummet (huuuur många gånger har jag inte sagt att det måste göras för att blommorna där överhuvudtaget ska överleva?!) sen har han inte plockat ur diskmaskinen, lämnat saker huller om buller. Och när han kommer hem från jobbet har han så mycket energi att han klättrar på väggarna OCH på mig, JAG ORKAR INTE MED DETTA JUST NU, FATTA?! Till råga på allt sätter han på datorn det första han gör och ska spela sitt förbannade jävla skitspel. Usch vad jag inte tycker om det. Sånna här dagar då stör jag mig på allt och inget. Som nu tillexempel; stör jag mig på att kylen brummar bakom mig, håll bara käften och låt det vara tyst!! Snälla!! Fan vad sur jag är som en citron och lite till.
 
Nu har jag i alla fall fått skriva av mig lite bitterhet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0