Ny bok

Va på bibblan idag :) För det första kommer jag på precis när jag är utanför biblioteket att jag glömt boken jag skulle lämna tillbaka hemma på köksbordet. Klantskalle. Hur som helst blev det en ny bok i alla fall. En ny författare för mig som jag inte känt till tidigare; Ninni Schulman och Flickan med snö i håret. Hoppas den är bra! Låter spännande i alla fall.

Jag tror att det finns en MajBjörn på alla bibliotek, inte bara i Eksjö. Nej för här i Jönköping finns då en till! Det kanske är någon kusin eller släkting till den i Eksjö? Vad vet jag?! Konstig är den hur som helst och går runt där och släpar fötterna efter sig. MajBjörn, MajBjörn vad ska det bli av dig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0