Mina tankar : Människor

Det finns så många olika typer, och då tänker jag inte på mörka eller ljusa, blonda eller brunetter, pojkar eller flickor. Nej, alltså typ personligheter eller ja jag vet inte riktigt vad man ska kalla det, beteenden kanske. Idag har jag tillexempel träffat på Konstiga typer i Huskvarna som står på gymmet i nån vissen stass och stenglor ut genom fönstret, utifrån såg det ut som om det vore en vålnad. En annan som kliver på bussen och ser ut som om han vore hämtad från tippen, trycker sitt kort emot kortläsaren och jag tror att ögonen ska ploppa ut så han stirrar på den lilla skärmen som visar hans saldo på kortet, om han ens hade något vill säga... Cyklar med solbrillor, liksom hallå ja vad solen skiner idag!!! Typ så mörkt för att det är så molnigt, det vill säga solglajjornas tid är förbi. Hon som ser ut som om hon vart förkyld och inte sovit på hundra år (minst!) lipar och ska till läkare, kan inte vara här på hela veckan. Är det detta som är normalt? Är de jag som är konstig? Och vad tycker folk egentligen om mig? Jag lär ju inte vara den enda som analyserar andra och funderar? Fast sen är väl jag kanske analytisk uti fingerspetsarna och lite extrem. Men tänkte bara skriva av mig lite om mina tankat som snurrar runt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0