Pluggis

Sitter kvar i skolan och pluggar. Känner mig lite som en pluggis men kan ta det! Man får faktiskt en helt del gjort när man sitter kvar i klassrummet, tyst och lugnt, ingen som stör eller låter. Bara jag och mina tankar om skolarbetet. Det blir också mer som en morot att åka hem och få fritid. Sitter man hemma är det lätt att man hittar på massa andra saker, typ nej men jag tar och lagar lite mat eller tar en liten paus och tittar på TV eller kollar facebook. Här på skolan kanman inte ens komma in på facebook och ingen TV finns det heller. Så skolan är helt klart det bästa stället att vara på om man verkligen ska plugga och få något gjort. Inte för att detta ska bli någon vana, men i alla fall. 


Haha, bra att jag förrensten kom på det nu, såhär fyra veckor innan studenten. Grattis Emelie, smart tjej! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0