Helgen

Berättade ju inget om min helg som var. Men om ni ville veta så var den lång och väldigt härlig. Tog ju nämligen ledigt förra torsdagen och fredagen. Skulle ju till Linköping med mor min och sedan kändes det inte speciellt lönt att sätta sig på ett tåg upp till Jönköping igen för att endast utföra en dags praktik. Så jag var hemma fyra dagar. Skönt att komma ifrån staden lite och få lite egentid, hinna tänka och reflektera lite över livet. Det har hänt så mycket under det senaste. Jag vet inte riktigt vart månaderna tagit vägen. Snart är sommaren här och skoltiden över, studenten tagen och helt plötsligt förväntas man vara vuxen och allt med vad det innebär. 

Hur som helst blev det lite shopping i Liknan, ännu en studentklänning inhandlad och jag funderar på att köpa dem båda två eftersom det kan vara bra att byta emellan urspringet och festen på kvällen sen. Får se hur jag gör :)

Resten av helgen umgicks jag med familjen. Vi firade mig och Joakim som fyllt år i efterhand. Mumsig kolatårta och finfina presenter! Tack alla för uppvaktningen :)



Sedan var ju även sötaste systerdottern även med :) Provade en bagarmössa, lite stor än dock, men snart så ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0