Bästa dagarna!

Har inte uppdaterat på grund av att jag har varit sjukt upptagen med annat. Att umgås med folk jag älskar faktiskt! Hur bra är inte det? Helt underbart!

Vet knappt vart jag ska börja, men onsdagsdansen på fröjden var väl inget att orda om, lätt den bästa kvällen på mycket länge! Grymt band och grymmare dansare! Kääär och pånytt tänd på bugg och dans överhuvudtaget :) Det bästa var också att vi kunde vara och dansa tillsammans alla tre systrarna, bara det var ju en vinst i sig, allt det andra var bara liksom en mega-bauta-bonus! ;) 

Torsdagen var en dagen-efter-dans-dag. Trötta och lite småsega pallrar vi oss i alla fall upp till A6 och kikar lite. Hittade en del fina grejer på Ikea :) Inne på A6 hittade jag en del kläder och lite träningskläder samt ett smyckesset till studenten nu. Så skönt att ha kläder och skor plus smycke fixat nu ju! Lite kaffe med trams-systrar och Kalle så var det sedan dags för Sofia att lämna oss. 

Cecilia var kvar även till fredagen. Mer kläder och träningskläder på stan. Efter att vi gjort stan ofarlig gick vi till Tompa och fick lunch och satt och pratade flera timmar! Vilken vän!

Dagar man umgås med sånna man känner sig trygg med och älskar går alldeles för fort. Man hinner inte tänka ens. Glömmer vardag, glömmer rutiner, glömmer allt det där jobbiga. Med er mår jag underbart och alldeles fantastiskt! Mängder med kärlek till er finaste! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0