Påsklov

...nja inte rktigt ännu. En kväll/natt till kvar med jobb som sagt. Men sen så! Då har jag räknat med att ta tåget hem till mamma och pappa för att hälsa på dem lite. Men måste faktiskt plugga lite med.
¤ Projektarbete - skriva rapport
¤ Naturkunskap B - plugga inför prov
¤ Svenska C - skriva klart tal 

Så kommer ju inte behöva sitta rastlös i alla fall. Ingen risk. Och skulle jag mot förmodan bli det har jag fortfarande ett utav Jennys pussel kvar att pussla, 1500 bitar. (Säg till om du saknar dem allt för mycket! Du ska få tillbaka dem, promise hjärtat!)

Nu blir det en sväng upp till A6, hämta ut linser och titta träningskläder, Stadium har tydligen 25% på allt för alla medlemmar. Sen ska vi nog till Ekhagen och hälsa på Sebbe på jobbet lite med, den saknade grabben! Har inte sett han sen....sist...just det, för typ en vecka sen på gymmet! Ah ska bli kul att ses i alla fall. 

Sen borde jag ta en powernap för att kunna hålla mig vaken även denna natt på jobbet! Trevlig lördag allesammans!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0