Misslyckad praktik

Haha! Skulle ju praktisera idag....Gick ju ganska så åt skogen redan från bröjan,  var där avtalad tid men det fanns då inte någon som kunde släppa in mig. Jag ringde dom och försökte få tag på dom utan resultat. Så vad skulle jag göra? Tänker ju inte stå ute och frysa tills någon kommer på tanken på mig. Tror faktiskt att de totalt hade glömt mig också för den delen. På måndag ska jag gå in och prata med dom igen och berätta hur läget är! Haha, hur misslyckad och failad kan man vara på en skala då? :P




Kommentarer
Julish

Emelie jag lider å dina vägnar. Hoppas verkligen du hittar nått bättre. Nått med barn kanske? om du funderade på USA ,menar jag... men de kanske är uteslutet alternativ? :O

2012-03-03 @ 23:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0