Helgen

Börjar med att ursäkta min lysande frånvaro! Varit riktigt dålig på att uppdatera nu de senaste dagarna. Här kommer i alla fall helgen:

Fredag: Massagekurs del 2 i skolan varav bestod av ben, armar och nacke typ! Sen på kvällen blev det non-stopdans med syster i Idrottshuset. Kanke inte en jättelyckad kväll, men helt okej ändå. Golvet var jättesträvt :( Illa!

Lördag: Sofia och jag segar oss igenom större delen av dagen. Hon lämnar mig vid tre. Därefter gör man sig i ordning och det blir en kväll tillsammans med tre fina vänner, beställde mat från Pallas Athena och åt massa massa gottit! Däckar i soffan tillsammans :) Livets kväll som snart måste göras om!


Söndag: Latsöndag! Lataste dagen på huuuur länge som helst. Ligger i sängen till 12 (!?) och blir en sen frukost. Sedan landar vi i soffan och förblir där till mörkret lagt sig då vi kommer på att vi vill ut och gå i regnet. Mys då. Kvällen avslutades med film...ehh och jag somnade...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0