Back on track

Tillbaka på benen igen! Man blir ju så galet rastlös av att bara vara hemma och inte göra någonting. Visst kan det vara skönt de första timmarna, sova ut och slippa höra väckarklockan. Men sen då? När man gjort allt det där som man ville göra? Det är då det börjar bli riktigt riktigt tråkigt. Och dag två är inte att tala om då. Men nu är jag i alla fall tillbaka. Inte helt fri från förkylning och hosta, men däremot fri från feber och halsont och smittar därmed inte längre. Dock blir det vila och avstånd från träning ett tag till.

Dagen i skolan var fin! Estetisk verksamhet där vi skulle göra moodboards, det vill säga et kollage av massa bilder och ord som beskriver en känsla. Min känsla var vårkänsla men hann inte bli helt klar, så ska fortsätta lite senare en annan dag hade jag tänkt. Lektion två var religion, och det gick riktigt bra fram tills de sista minutrarna på lektionen som blev en hektiskt diskussion om att sluta vid tre eller kvart över...










Kommentarer
Julia

Åh vad kul! Nu fick jag lite inspo.. ska göra lite klädkollage tänkte jag. Ska ju börja sy!!!! ;)



Skönt att du är på bättringsvägen <3 KRAM!

2012-03-29 @ 20:28:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0