Rhodos

Lite bilder från Lisas och min semester då. 




Vårt hotell


Typ 20 meter till havet. Lyx!




Aj!


Lisa och jag hittade en svans på gatan... 






En objuden gäst på vår terass :(


Grekisk mat som inte var så god. Besvikelse.






Jag bjuuuder på drickan! ;) Älskar dig med Lisa. (Har inte så många läsare ändå så)


Spenderade endel kvällar med yatzy :)






Gyros! Mums! Fast restaurangpersonalen tyckte nog vi var liiiite konstiga ;)


VÄRLDENS RÖJ I LARDOS CITY!!! Eller...?









Tack Lisa för en underbar resa som jag sent kommer glömma. Att varje dag få vakna upp, dra undan gardinen och se medelhavet, käka frulle i solen, steka i sol tio timmar om dagen, äta gröt, döda kryp, bränna röven och läpparna, smörja sig med solkräm, äta gyros, titta på grekisk tv, sololja, läsa böcker, dricka vatten med smak av frys med mera med mera. En perfekt avslutning på gymnasietiden tillsammans! :) Puss på dig





Kommentarer
liss

Älskliing! riktigt underbar vecka med dig!
kommer jag aldrig glömma! <3
LOVE U <3

2012-06-27 @ 19:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0