Helgens bravader

Onsdag gick jag ju bredvid sista dagen. Nu känner jag mig redo för att börja jobba ordentligt! Tråkigt att bara vara extra och utöver och få titta på. Tiden går så långsamt då. På kvällen vart det hur som helst dans på Fröjden, Blender splade och vi dansade :) Gott!!!

Torsdagmorgon klev jag upp superdupertidigt för att hinna med en tidig buss hem till mamma och pappa. Men innan dess en kort visit på Eksjö sjukhus... Dock gick det inte så bra som jag hoppats och jag får vänta ytterligare på en ny tid. Blä :( Pappa hämtade mig och vi åkte hem. Hur fint som helst hemma nu. Nyskördat på ängarna och grönt och fint. Livet på landet är just nu inte fel, denna tiden på året. Kvället bestod av lite bakning tillsammans med en god vän. Mums!





Fredagen bjöd på lite allt möjligt. Fix och don hemma, umgås med pappa lite och sedan in till Vetlanda för att spendera kvällen där.

Lördag var en dag späckad med roliga saker! Ett gäng med goa människor anlände, åt pizza och kände in Vetlandas kultur ;) Därefter hem och börja fixa sig för kvällen, supertrevlig förfest och roligt ute sedan också.Riktigt lyckat må jag säga. Hipp hipp hurra än en gång till Dig, Cecilia!

Söndagen trodde jag att jag skulle vakna upp bakis och inte orka något alls. Men förvånansvärt pigg vart jag ändå och mitt på dagen åkte jag och Kalle tillbaka till Jönköping. Kvällen spenderade jag på jobbet tillsammans med grymmaste kollegan Sofia, vilket teamwork säger jag bara!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0