Hej allihopa!

Min mobil dog efter att jag klivit på färjan till Oskarshamn igen. Okej, fattar att jag inte har någon teckning på båten, fine, men när vi kommit i land fortsatte den att säga ingen service. Hatar dem orden. Ingen service. Blä på 3. Stängde av och på typ sjuttioelva gånger och ingenting hände. Så stängde av den över natten och satte p ånu i morse och då var allt som vanligt. Egentligen gillar jag inte att jag blivit så beroende av telefonen, men i dagens läge är det verkligen sådär att jag har allt i telefonen. Allt ifrån veckans inköpslista och busstidstabellen, veckans träning och bokningssystemet till det vanliga; kontakter. Herregud vad världen är teknisk och definitivt beroende av det. Men nu är allt hur som helst som vanligt igen och jag är åter kontaktbar. Just so you know.

Ps. Det kommer bilder och sånt mer om hur vi haft det på Gotland snart :) Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0