Träning igen!

Då jag inte längre orkar ligga stilla och inte göra nånting mer än att vänta på att virus ska släppa min kropp och jag ska bli frisk blir jag galen. Mest när jag känner att det inte händer nånting. Ingen utveckling till det bättre hållet över huvudtaget. Nej, då ger man upp. Efter en stilla och lugn helg kickade jag igång mådagen med min vanliga träning igen, BodyAttack blev det. Och vad underbart det var att få köra igen, svettas och känna hjärtat bulta!!! Så grymt! Ännu bättre blir det när man är där tillsammans med underbara energiknippen till vänner. Efter attacken var det bara till att kasta sig in i duschen och dra på sig lite fräscha träningskläder igen och bege sig till buggträningen för två timmars dans :) Livets kväll!


Idag, tisdag, blev det dubbla pass. Sh'bam och BodyPump. Pumpen gick inte sådär jättebra, var så längesedan jag körde och fick ta det väldigt lugnt med vikterna nu till en början för att kunna bygga upp kroppen på nytt och kunna komma tillbaka till där jag var innan.

Hur eller hur är jag bara så enormt glad över att få vara på sportlife och träffa allt awesome människor som håller till där! Satsar all in på att träna mig frisk nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0