Mjukstart

Gick till skolan idag! Jippie! Underbart att få se mina flickor igen och vara lite social :) Svenska C är det som står på schemat nu på onsdagmornar resten av vårterminen. Läraren verkade riktigt bra faktiskt, tror att det kan bli en kul kurs.
Till lunch åt jag en hel färsbiff och som tilltugg lite gurka och tomat och det gick bra, så bra att jag fick Lisas halva biff som hon inte ville ha! DET är ett steg i rätt riktning hörrni. Att inte ha aptit och inte känna hunger efter att inte ha ätit ordentligt på snart fem dagar känns i kroppen. Så äntligen ett steg framåt. Keep on!
Hittade en liten kul bild jag slänger in också! Tänkvärt!



Kommentarer
liss

haha söötnos! du får hur många biffar som helst av mig! :) hihi! <3



skönt att ha dig tillbaka btw!

2012-01-11 @ 21:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0