Jag varnar känsliga läsare för äckliga inslag i inlägg.

Hatar att vakna upp på morgonen då man är halvsjuk, typ näsan är igentäppt så man har andats med munnen hela natten. Och munnen och halsen är kruttorra, man har inte någon saliv eller någonting, tänderna är alldeles kletiga och klabbiga. Just då i den stunden bara hatar jag livets vidriga delar.
Då man tagit sig upp ur sängen, snytit näsan, druckit vatten, borstat tänderna och därmed rått bot på problemen ovan börjar man hosta... Och här kommer det riktigt riktigt äckliga: när man hostar upp typ tjocka stora klumpar av (usch vad äckligt detta är!!!) snor och slem! Det är SÅ ENORMT JÄKLA VIDRIGT ATT DET INTE ÄR SANT! Dessa klumpar sitter alltså inom en och irriterar, så på så sätt skönt att de kommer ut ur kroppen. Uhhh, jag ryser bara jag tänker tanken.
Så därför tycker jag att det är hög tid att mitt virus ger med sig nu. Har varit sjuk länge nog!
SNÄLLA, SNÄLLA! KAN JAG INTE BARA BLI FRISK?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0