Heeelg :)

Fredag: Eftersom jag fortfarande inte skaffat någon praktikplats så är jag helledig på fredagar. Vilket kändes extra bra idag då jag hade mycket att göra. Städa, tvätta och fixa inför att Sofia skulle komma, så lägenheten är ren och fin. På kvällen sen var jag tvungen att kila till Småländska Kolonin och jobba lite, gottigottgott! Blev en sen kväll, var inte därifrån förrän 02:30 typ! My god, trött jag var! Släpade mig hem och däckade i sängen.
Lördag: Klockan ställd hyfsat tidigt, klockan 10:30 skulle jag nämligen infinna mig på Specseavers för synundersökning och utprovning för nya glasögon, skönt, nytt och fräscht! Gick en sväng på A6 och kikade lite. Sen åkte vi hem igen och lagade finmiddag :) Stekt fiskfilé, kokt potatis och vitvinssås med grönsaker till, mums vad gott det blev!!! Därefter var det till att hoppa in i duschen och fixa sig lite till lite fest på kvällen. Myspys!
Riktigt gott rosévin! Detta ska festas ordentligt på till en annan gång :)


Söndag: Blir man ju alltid lite dagen efter, trots att vi inte drack speciellt mycket igår och var hemma i god tid. En skön och lugn söndag blir det, städa upp lite i lyan, promenad och matlagning därefter bara massa chill. Söndagar är rätt sköna ibland, man får passa på att vila upp sig inför veckan.

Haha, är det så vi fungerar på söndagar?!

Hoppas ni läsare haft en lika bra helg som jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0