Härlig helg

Min första kväll som bartender mellan fredagen och lördagen gick över förväntan! Fredagen den 13 är ju inte alltid att leka med. Men som sagt inga krossade glas eller stora tabbar gjorda. Inkastad i arbetet rullade det på som bara den, servera och ta betalt. Kvällen och natten gick väldigt snabbt. När jag trött stapplade hem där mitt i natten betsämde jag mig för att ta det tidiga morgontåget hem till mamma och pappa för att kunna vara med på en grannes bröllop och titta samt träffa mina systrar och lilla systerdottern. Tre och en halv timmas sömn är lite för lite för min del, men aja, det fick det vara värt. En bra helg har jag i alla fall haft, hoppas ni haft detsamma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0